[Kraftwerk.HU] Re: 5-let

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Jul 2003 07:28:59 +0200

From: "A Tonal Diktatur"
Sent: Wednesday, July 09, 2003 11:03 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] 5-let

>  Múlt héten átnéztem az oldalt rendesen, és találtam benne olyat, amit
> érdemes lenne módosítani, de gondolom a licensz mivolta miatt nem
> olyan egyszerű a dolog, mert a tulajdonos valószínüleg nem nekem, egy
> pesti prolinak fog hinni a (mondjuk) Kraftwerki stúdió körülményeket
> illetően, hanem az egyébként jól bevált öngerjesztő, netes infó-csere
> folyamatokkal terjedő tévhiteknek, mert annak mennyiségi mivolta miatt
> nagyobb hitelt ad, gondolom én.

köszönöm szépen a bizalmat!
enyire ismersz engem? így gondolod?
megpróbáltad az ellenkezőjét?

idézek:
" Ha bármilyen tartalmi kiegészítésed van a honlappal
kapcsolatban vagy/és ha bármilyen hibát találsz, kérem írj."
itt megkértem mindenkit.

nem értem miért kellett a faq miatt is problémázni. ha lefordítasz
egy idegen nyelvű könyvet és kiadod magyarul akkor saját
kényed kedved szerint átírod a tartalmát? nem hinném hogy
az járható út. (persze megjegyzésben v máshogy megoldva stb)
örömmel írtam vissza hogy oldjuk meg - közölni a szerzővel
(aki szintén örömmel venné!) és minden okés. erre kaptam
a vendégkönyvbe egy kultúrszöveget.
ami meg máshonnan koppintott dolog azt pl egészében ki lehet törölni,
ha változtatunk benne akkor a forrást elhagyni stb rugalmasan.

kezdjük előről, örömmel venném!
végre aki ért olyan dolgokhoz amihez kevesen.

természetesen az oldal az enyém. azt teszek oda amit akarok.
de mindent akarok... főleg szöveges infót.
aki ismer az tudja - szinte azonnal reagálok mindenre.
tegyél _tartalmi_ javaslatokat. tudom hogy nagyon gyenge
minden ami a technikai dolgokról szól. lehet rajta erősíteni
(kell is de nem értek hozzá).
a képek többségének kivételével az egészet egyedül készítettem
(najó pl a koncertbeszámolók nem az enyémek...).
páran persze belejavítottak (mert vették a fáradságot). így van nekünk
most honlapunk. és hogy legyen - egy bizonyos szint után kell segítség.

ismétlem:
kezdjük előről, örömmel venném!
tudod az elérhetőségem.

erről többet nem akarok írni mert nem igaz hogy
nem akarok elfogadni semmi segítséget, javaslatokat.

> Jó lenne egy kis szeglet a lapon ahol mondjuk megjelenhetne az albumcím,
> a kiadás fajtája és hazája, és utána egy szám értékelés a hangminőség
> mutató skálán 1-10-ig, plussz egy sor megjegyzés, pl: "újra masterolt,
> az eredeti fényesebb, kopogósabb volt"stb... Ez az egész 1 sor lenne
> lemezenként és mindenki kiolvashatná belőle, hogy melyikért nyúljon

előtte magánba 1 emilke. megbeszéljük 5 szóban. utána írjad le. készítsed el
ahogy jónak látod. küldjed el. utána formai javaslatot teszek
(hová kéne beilleszteni, linkek hogyan legyenek), -> és meglesz.
ennyiből tart.
várom! nagyon! (tényleg)

(a honlap kinézetéről, formájáról kérek mindenkit hogy ne tárgyaljunk.
magánban elmondom bárkinek miért. páran már tudják.)