[Kraftwerk.HU] A lap remek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Jul 2003 20:11:07 +0200 (CEST)

  Kedves Powerplant, és mindazok akik úgy érzik őket kritizáltam!

 Ne haragudj! A helyzet a következő:
Ugyanazt a hibát követtem el most is mint a múltkor a FAQ-ban és ezt
onnan látom, hogy félreértesz (újfent). A hiba a "tulajdonos"
szócskának definiálatlan mivoltából ered.

Tehát szeretném itt nyílvánosan kijelenteni, hogy a licensz
laptulajdonos, és a a rendszert létrehozók alatt a külföldi tulajt
értettem itt is és a FAQ-ban is!

Ha e szögből olvasod, akkor máris jobban kitűnhet, hogy nem a
számomra akkor még oly ismeretlen hazai oldal fenntartót, hanem a
külföldit bíráltam, de azt sem kell komolyan venni, hisz mindkét
bírálatom csak feltételezés tehát nem konkrét állítás. Egyszerűen csak
pesszimista vagyok, de ezzel nem kell törődni! A Magyar oldal és
hozzáállás szuper, nincs miért bírálnom és ezennel elnézést, ha jól
Kraftwerken szúrtam volna le valakit!

> idézek:
> " Ha bármilyen tartalmi kiegészítésed van a honlappal
> kapcsolatban vagy/és ha bármilyen hibát találsz, kérem írj."

 Nos, miután format c úr is rávilágított a levelem félreérthetőségére, így
azonnal postáztam 1 levelet akkor, amelyben elnézést kértem a
fogalmazásért, és utólag megírtam, hogy a külföldiről írtam.

> tegyél _tartalmi_ javaslatokat. tudom hogy nagyon gyenge

 Nem, épp meglepően erősnek találtam!!!! Örülök és postázok.

 Tehát kedves mindannyiotok! Most és mindenkorra kijelentem, hogy a
lap nem láp, sőt ellenkezőleg: nem ellenkezek, el e kezekkel a Magyar
fenntartótól! Üdvözít: Tibor