[Kraftwerk.HU] 5-let

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 9 Jul 2003 23:03:55 +0200 (CEST)

  Kedves Tomek!

 Köszönöm a lehetőséget!

Persze a meglévő album-jellemzéseket is jellemezheted,
> pontosíthatod...

 Múlt héten átnéztem az oldalt rendesen, és találtam benne olyat, amit
érdemes lenne módosítani, de gondolom a licensz mivolta miatt nem
olyan egyszerű a dolog, mert a tulajdonos valószínüleg nem nekem, egy
pesti prolinak fog hinni a (mondjuk) Kraftwerki stúdió körülményeket
illetően, hanem az egyébként jól bevált öngerjesztő, netes infó-csere
folyamatokkal terjedő tévhiteknek, mert annak mennyiségi mivolta miatt
nagyobb hitelt ad, gondolom én.
 Egyébként van egy ötletem: Az egyik hobbym a hangminőség javítása
audiophile területen. Minden kezembe akadó értékes CD-t
összehasonlítok más préselésű ugyanolyan CD-vel. A Kraftwerk
esetében is hasonlítottam már néhány kiadást össze, így egyre jobb
minőségű CD-ket tudtam begyűjteni egy azon albumból. Pl: Az El.
Caféból eddíg 4 próba után messze az UK prés volt a legtisztább. Jó
lenne egy kis szeglet a lapon ahol mondjuk megjelenhetne az albumcím,
a kiadás fajtája és hazája, és utána egy szám értékelés a hangminőség
mutató skálán 1-10-ig, plussz egy sor megjegyzés, pl: "újra masterolt,
az eredeti fényesebb, kopogósabb volt"stb... Ez az egész 1 sor lenne
lemezenként és mindenki kiolvashatná belőle, hogy melyikért nyúljon
inkább a polcon, ha jobbat akar. Példa: Akinek megvan ugyanaz az
EXPO 2000 2 különböző kiadásban (a dimenziós, és az ezüst, nem a
remix), az tudhatja, hogy amiről beszélek az nagyon is konkrét
különbség. Csak azt nem értem, hogy a Kraftwerk miért nem tudja?.......
    Üdvöz:légy