[Kraftwerk.HU] Re: Re: Big day out - Robots velemeny

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Mar 2003 21:33:07 +0100

On Sunday 16 March 2003 21.28, Powerplant wrote:
> [...]

Szerintem a hiba az on keszulekeben, nekem LoviGabi kuldte anno es szerintem
neki is ment.
Az SVCD MPEG2-t hasznal, a divx nem szamit.

> naugye.

de a mostani nem. csokkeno tendencia!

> (mamá nemírok - megyek aludni... ;-) )

joejt ! :)