[Kraftwerk.HU] Re: Re: Big day out - Robots velemeny

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Mar 2003 21:28:20 +0100

From: "Szathmari Gabor"
Sent: Sunday, March 16, 2003 9:12 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: Big day out - Robots velemeny

> Ha ez megvigasztal BSD alatt mplayer -el tokeletesen megy. Szerintem
valami
> kodek problema van nalad (Nemo codec pack ha fenn van akkor lehet az a
baj)
bsd-t azért nem teszek föl... :-)
1ébként az svcd-s klippek is sietnek amiket küldtél. ua a helyzet.
nemo meg nincs. nem szoktam keverni a progikat. divixem van csak.

> A parizsi jo volt
naugye.

> Bakker hogy lenne elo? Kettot kattintok a notebookomon es a megfelelo
> hangsavot lejatszom? Egy DJ is tobbet csinal pedig azokat nagyon lenezem
jajajaja. tudod - robotok. :-)
korábban is volt szó arról itt hogy mit nevezünk élonek és mit nem.
ez szerintem élo.

> Hat azok csak a penzert csinaljak.
> De a KW csak koncertezik, mert abban van love, lemezbol meg nem annyi.
ezek a bakterok meg miénem tudnak inkább lemezbol manit beszedni...

> Egy tisztesseges zenekar ilyen korban szerintem lemezeket ad ki es nagyon
> ritkan koncertezik, vagy soha.
tisztességes zenekar feloszlik ilyen korban... :-)

special örülök hogy még ""léteznek"".
amíg remény van... (igaz közben sz_punk... :-) )

(mamá nemírok - megyek aludni... ;-) )