[Kraftwerk.HU] Re:Tribute

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 9 Jan 2003 15:18:08 +0100

> tudnál ilyen kifejezett tribute linkeket küldeni? én csak remixeket
> ismerek, kb. 6-10 darab, amit érdemes meghallgatni (a többi annyira
> gagyi teknodiszkotranszdansz, hogy akkor inkább már a kecsup szongot
> hallgatom :-) ) Rengeteg ún. Kraftwerk rajongó nem érti ezt a zenét.

Ebben egyetértünk.
Az alábbi linkeket tudom kapásból felsorolni, legnagyobbrészt amator zenék.
Csak az eloadót tudom linkelni, a kérdéses számot sajna ki kell keresni a
listából.
Hogy melyik darab mennyire közelíti meg a KW légkörét,
mindenki döntse el saját maga, egyébként no komment.

http://artists.mp3s.com/artists/94/viscose.html
http://artists.mp3s.com/artists/347/dexter_ward.html
http://artists.mp3s.com/artists/484/thomek.html
http://artists.mp3s.com/artists/195/visionblue.html
http://artists.mp3s.com/artists/53/pipeline.html
http://artists.mp3s.com/artists/481/pappenheim.html
http://artists.mp3s.com/artists/123/e-jay_riggo.html

és még sorolhatnánk...

> ???
> Erről PP-vel már leveleztünk egyet, de ilyesmi azér lenne
> - globalizáció
> - környezetszennyezés (mindent ide értve: a kipufogógáztól kezdve az
> antikultúra bigbrother-ig)
> - világháló
> stb.

Utólag nekem is beugrott, hogy volt már errol szó, bocs.
A "sok új" alatt hangszerelést, zeneiséget értettem.
Igaz, lennének témák.
De nem mindegyik lemezeüket lehet egy-egy téma alá sorolni.
(Autobahn - Kometenmelodie - Morgenspaziergang,
vagy Telephone Call - Sex Object is megfér egy lemezen,
noha nem ugyanarról szólnak.)

Szerintem írjunk Kraftwerk-szövegeket az adott témákban!
Mutassuk meg nekik...! :))

> ha jól gondolom ő az "ÁKOS"
> ha "...elmondatott minden, ami elmondható...", akkor miért ad ki
> albumokat? én a rádiónyilatkozatai közül hallottam párat (a zenéjétől
> távol tartom magam), olyan ellentmondásos személyiségnek tűnik nekem,
> egyszer sámán design, aztán kicsit katonás a hűségben, most meg olyan
> bölcselkedős. Hallottam a verseiből részleteket, az nem volt vészes.

Nem Ákossal éltem, csak néhány szavával.  ;)