[Kraftwerk.HU] Re: Re:Tribute

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 9 Jan 2003 14:43:27 +0100

From: "activer"
Sent: Thursday, January 09, 2003 11:24 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re:Tribute

> ???
> Erről PP-vel már leveleztünk egyet, de ilyesmi azér lenne
> - globalizáció
> - környezetszennyezés (mindent ide értve: a kipufogógáztól kezdve az
> antikultúra bigbrother-ig)
> - világháló
> stb.
jajaja. feltéve ha még foglalkoznak hasonló érzések kifejezésével mint
ahogy tették 20 éve.
most már belátom - lenne jópár, mindenki által ismert téma.

talán _zeneileg_ nem tudnánk nagyon újat... nem?
ehhez a véleményhez már közelebb állok.

> ha jól gondolom ő az "ÁKOS"
> ha "...elmondatott minden, ami elmondható...", akkor miért ad ki
> albumokat? én a rádiónyilatkozatai közül hallottam párat (a zenéjétől
> távol tartom magam), olyan ellentmondásos személyiségnek tűnik nekem,
> egyszer sámán design, aztán kicsit katonás a hűségben, most meg olyan
> bölcselkedős. Hallottam a verseiből részleteket, az nem volt vészes.

azért ad ki albumokat mert mindig van témája (még) és zeneileg is tud
újat mutatni (ha nem új akkor is jó...). ő nem ellentmondásos,
de a témái, azok megjelenései lehetnek azok.
ezt változásnak tartom.
az elmondatottat nem saját magára érti természetesen.
_és_foglalkozik_a_rajongókkal,_közönséggel_