[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] showroom japán mixe

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 6 Apr 2003 00:18:00 +0200 (CEST)

Ok, majd küldöm, kb a hét elején tudom. Ugyanis most nem vagyok
Pécsen, de a KW cuccaim ott vannak. Hét elején megy.
Azt nem mondom, hogy jó szám, meg azt sem, hogy ez tuti az, amit
keresel. Majd meglátod.

> szia YoungOld!
>
> örömmel hallom, hogy valaki ráismert!:)
> remélem az lesz, mert arra iszonyatosan jól éreztem magam az adott
pillanatban!

> képzeld el hogy elmész egy "diszkóba" (ez jóval nagyobb rendezvény
volt)
> és _tudod_ hogy úgyse lesz kw, pedig bárcsak - és erre meghallasz
egy ismerős dallamot
> miközben ülsz 1 babzsákon félholtfáradtan a pihenőszobában, és
egyből visszatér beléd az élet,
> irány a színpad, megkérdezni a dj-t, hogy : ez tényleg kw? jól hallom?
az meg csendben bólogat...

> szóval ezek után nagy örömmel várom!
>
> a masekoaxelero.hu szerintem többet bír, mint a fremail, lécci oda
darabold!:)
> thx, Masek

KW

> Magyar Kraftwerk levelezőlista