[Kraftwerk.HU] showroom japán mixe

Masek János kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 07 Apr 2003 20:46:12 +0200

szia YoungOld!

örömmel hallom, hogy valaki ráismert!:)
remélem az lesz, mert arra iszonyatosan jól éreztem magam az adott pillanatban!

képzeld el hogy elmész egy "diszkóba" (ez jóval nagyobb rendezvény volt)
és _tudod_ hogy úgyse lesz kw, pedig bárcsak - és erre meghallasz egy ismerős dallamot
miközben ülsz 1 babzsákon félholtfáradtan a pihenőszobában, és egyből visszatér beléd az élet,
irány a színpad, megkérdezni a dj-t, hogy : ez tényleg kw? jól hallom? az meg csendben bólogat...

szóval ezek után nagy örömmel várom!

a masekoaxelero.hu szerintem többet bír, mint a fremail, lécci oda darabold!:)
thx, Masek