[Kraftwerk.HU] Re: Re: Casio cikk

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 16 Dec 2002 09:24:25 +0100

From: "activer"
Sent: Monday, December 16, 2002 1:27 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Casio cikk

> Én a fentiek közül egyiket sem ismerem, de hol vannak ezek a remixek? A
> CD-n lennének?
csak az elsőt ismerem, a másodikat icipicit, 3.at nem.
de merem állítani hogy az elsőhöz még remix köze sincs. ha lenne akkor
azis csak silány utánzatpróba lenne.
én sem értem az összehasonlítást.

> Végre??? 2001-ben jelent meg.
jajaja. az első a dátum volt amit megnéztem mert ismerős
volt az album címe. aztán gondoltam arra is hogy nem emléxek
tisztán és ez új album... igaz tegnap reggel hallgattam meg... :-)
(sose jegyzem meg a címeket...)

> Semmi köze az anyagnak a kraftwerkhez. Tiszta szintipop.
simaliba. semmi köze. (de attól persze még lehet jó!)

> Ez egy olyan igazi kritikusi zagyvaság.
annyira nem értek hozzá de kicsit tényleg furcsa ahogy belekeveri
a fentebb említett alkotókat.
emlékeztek, régebben a danubiusz(?) költötte át a
sajtóközleményt... na ez is hasonló lehet.
de szintén meg kell jegyeznem: legalább foglalkoznak vele.

> Amúgy a past present future nem olyan jó, a local scandal pedig túl
> hosszú (unalmas).
ez már erősen szubjektív. nem rossz.
csak a dm szám nem kellett volna... (de ez is csak szerintem...)

> Magyar Demokrata (6. Évf. 49. Szám, 2002. December 5. 58.
> oldal)
hogy kerül ebbe? habár ez mellékes.

azért mégis kicsit jobb érzés tölt el mivel foglalkoznak velük.
tán kiemelkednek a névtelenségből ha említik őket - min1 hogy
ha többeknek nem is korrekt a tájékoztatás...
nekem csak mÁkos beidézése nemteccik...

JÓLENNEMÁ YW GIMNÁZIUMI KW CIKKÉT BEIDÉZNI!!! >:-)))
akkor minden világosabb lenne >;-)))