[Kraftwerk.HU] Re: Casio cikk

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 16 Dec 2002 01:27:17 +0100

> Mi a közös Ákosban, a Kispál és a Borzban és a Másfélben?
> Semmi. De mindannyian kaptak egy-egy remekbe szabott
> remixet a Casio Samplestől.
Én a fentiek közül egyiket sem ismerem, de hol vannak ezek a remixek? A
CD-n lennének?

> A fiatal, idén hároméves pécsi
> együttes végre elkészítette bemutatkozó albumát, amely az
> év egyik legbikább lemeze. S nem csak annak, aki a mai
> zenéket szereti.
Végre??? 2001-ben jelent meg.

> A lemez ugyanis azonnal elröpít minket a múltba, a
> nyolcvanas évek elejére, a szintipop és a Kraftwerk
> világába. A Cutting Age megrendítő tisztelgés a titánok
Semmi köze az anyagnak a kraftwerkhez. Tiszta szintipop.

> Aki azt állítja, hogy az elektronikus tánczene hideg, az
> embertől eltávolodott világot takar, annak feltétlenül meg
> kell hallgatnia ezt a lemezt. A C. S. dalai ugyan a
> számítógép segítségével születtek, de ezt a zenét lélekből
Mi? A C.S. elektronikus tánczene? Nem semmi megállapítás.

> [...]
> érkezik, hogy ezerrel beletorkolljon a Kraftwerk Computer
> World-jének kiforgatott elektro-duborgiájába. S az egész
> csak annyiban emlékeztet a klasszikus Kraftwerk-
> hangdöfésre, amennyiben a gyermek mozdulata felrázza a
> nagyapa emlékét a szülői szívben. Ez a hallhatatlanság, az
> igazi öröklét. Minden dal üt, talán csak a Past Present
> Future sikerült gyengébbre: a bálnahangokra mixelt
> középkori francia trubadúrének egyszerűen nem működik. De
> hát olyan szépséghiba ez, mint egy egzotikus pillantású
> táncosnő gyönyörű fenekén az anyajegy. Nem azt kell nézni.
Ez egy olyan igazi kritikusi zagyvaság.
Amúgy a past present future nem olyan jó, a local scandal pedig túl
hosszú (unalmas).

> Magyar Demokrata (6. Évf. 49. Szám, 2002. December 5. 58.
> oldal)

-activer