[Kraftwerk.HU] Re: Re: VST

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Dec 2002 10:22:40 +0100

From: "Szöllősi János"
Sent: Thursday, December 12, 2002 10:01 AM
Subject: RE: [Kraftwerk.HU] Re: VST

> A VST instrumentek olyan "hangszerek", amelyek hasonlóan
> a digitális alapú (PCM)  szintetizátorokhoz generálnak hangokat...
simaliba.
de csak ha hasonló a pcm-hez akkor honnan veszi a hangot?
hol van a hangminta fizikailag? (soundfont, wavok stb.)

mi a különbség és hasonlóság az FM hangelőállítástól / -hoz?

> A VSZ instrumenteket tulajdonképpen nevezhető szoftverszintiknek is.
> Általában valamilyen "nagy testvér" itt értsd nagy szinti (régi analóg
szinti
> pl: tb-303, juno-106, PPG stb.) hangjait, szűrőit modellezik különböző
> matematikai algoritmusok segítségével.
akkor ez FM vagy nem?
iyenkor a hangkártyát 'hogyan használja'? mert ugye ott lennének a
soundfontok.

> Ui: Én még mindig a vasakra esküszöm... Ezért csak is Hard Diskként,
> illetve masteringre használom a pct. (én nem VST-t hanem Cakewalk
> Sonar 2-öt használok... => sok bajom volt a Cubase VST 5.1
szinkronizálásával... )
simaliba. csak most kezdik felkapni. tán azért mert manapság már a pck
teljesítménye nem korlát ehhez. (nameg biztos pár dídzsé is elkezdett
nyomulni ezeken...) otthonra, ahol nem vehetünk komoy hardveres cuccokat -
nyilván hasznos.
jajaja a sonar az tuti progi!

lehet kicsit lámer vagyok... :-)
de cakewalk expessen nőttem fel (az volt ingyenes) és nem fejlődtem.
csak nagyon alap midi tudásom van...