[Kraftwerk.HU] Re: Big day out - Robots velemeny

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 17 Mar 2003 10:35:15 +0100

> Megneztem a LoviGabi-fele Big day out-os videot, es nagyon el vagyok
> keseredve:
én még nem húztam le, kiváncsivá tettél

> Most, hogy
> a studiot nem hurcolasszak, csak a 4 laptopot, az is gaz. Ennyi erovel eleg
> lenne 1 CD lejatszot elvinni a koncertre, benyomni a CD-t, ok meg hatul
Ami igaz, az igaz: én is szívesebben látnék izgatott, a billentyűzetek
és drumpad-ek között ide-oda kapkodó zenészeket (l. JArre vagy Benkő).
De hát ez van, a kw nem egy hagyományos csapat:
1) ők "zenei munkások", a "termék" a zene. mint gazdaságosan gondolkodó
őstermelők, csökkentik termelési költségeiket, pl. a logisztika területén.
2) 2002 őszétől igazi "számítógépes zenét" játszanak. valóban: a
koncerten csak megnyomják a start gombot, aztán álldogálnak. Viszont azt
tudnunk kell, hogy mire ezt a hangzást megkapjuk, baromi sokat dolgoznak
rajta a stúdiójukban. A koncertre ennek a fejlesztésnek a végeredményét
hozzák csak el.

> kaveznanak... Ami gaz, az az hogy meg mindig a Robotsot (es a tobbi
> repertoarjukat) jatsszak: nezzetek meg ezt a videot, majd a Robots eredeti
> videoklipjet (22 ev, nagyon megoregedtek). Szerintem meg 20 ev mulva is ezt
> fogjak jatszani, csak mankoval meg tolokocsival (es CD-vel termeszetesen).
Ezek klasszikus számok, mindig fogják őket játszani. A Santana is mindig
lenyomja pl. az "europa"-t vagy a "black magic woman"-t, mégis tátott
szájjal hallgatjuk.
Szerintem is Ralfon nagyon látszik a kor. Az utóbbi hónapokban nagyos
sok előnytelen kép készült róla, erre a mindenkori szerkesztőknek
kellene figyelniük. Ha megnézitek a 91-es, 92-es koncertfelvételeket,
ott még nagyon jól tartja magát, az utóbbi 10 év látszik rajta.

> A Kraftwerk halott '86 utan! GAZ !
Nálam heti min. 5 órát huhog ennek a halottnak a szelleme.

-activer