[Kraftwerk.HU] Big day out - Robots velemeny

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Mar 2003 20:32:18 +0100

Sziasztok!

	Megneztem a LoviGabi-fele Big day out-os videot, es nagyon el vagyok
keseredve:
	Az egesz zene nagyon gaz! Teljesen erotlen, rossz, elvezhetetlen. Most, hogy
a studiot nem hurcolasszak, csak a 4 laptopot, az is gaz. Ennyi erovel eleg
lenne 1 CD lejatszot elvinni a koncertre, benyomni a CD-t, ok meg hatul
kaveznanak... Ami gaz, az az hogy meg mindig a Robotsot (es a tobbi
repertoarjukat) jatsszak: nezzetek meg ezt a videot, majd a Robots eredeti
videoklipjet (22 ev, nagyon megoregedtek). Szerintem meg 20 ev mulva is ezt
fogjak jatszani, csak mankoval meg tolokocsival (es CD-vel termeszetesen).
	GAZ ! GAZ ! GAZ !
	A Kraftwerk halott '86 utan! GAZ !

Udv

--