[Kraftwerk.HU] Re: Re: new cikkek

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 12 Mar 2003 17:02:41 +0100

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Wednesday, March 12, 2003 4:19 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Re: new cikkek

> valahol igazad van. de szerintem nem gáz kiállni. azért még mindig tuti.
> (talán túlzottan elfogult vagyok? :-) )

Általánosítottam.
Egy Ralf meg egy Florian nyilván megteheti, hogy saját "hagyományaiból"
táplálkozzon - és profitáljon is -  átlépve az ilyen magamfajta
visszhangokon. Az o helyzetükben iszonyú kockázat lenne egy új lemez.
Gondolj csak bele: évtizedek óta kialakult - már-már megkövült - róluk egy
kép a világban. Példa: képzeld el, ha a franciák gondolnának egyet és az
Eiffel-torony közepére száz év után építenének valami látványos bovítést,
széleromuvet, vagy mittudomén. Vagy az olaszok kiegyenesítenék a pisai ferde
tornyot. Szentségtörés! Világméretu felháborodás lenne, az idegenforgalom
80%-a megszunne. Csak a maradék 20% éltetné az ötletet.
Egy új KW lemez megjelenésével a rajongótábor is hasonlóan megoszlana. Már
túl nagyok az elvárások velük szemben, ok pedig szeretnének megmaradni az
elektronikus pop teremto isteneinek, joggal.
Ha mindez elhangzott már, akkor bocs.

Szerintem nem vagy (túlzottan) elfogult. Ha jól emléxem, bíráló szavakkal is
illetted már oket... :)