[Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: Tre'fa

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 20 Jul 2003 14:14:16 +0200

From: "A Tonal Diktatur"
Sent: Sunday, July 20, 2003 2:07 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: Re: Tre'fa

> Köszönöm a felkérést! Olyan tech- beszámolót rittyentek, hogy csak
> na. Itt az a baj, hogy a Kraftwerk leveledzés elvonja a figyelmem a
> munkámról. Ha azzal kész vagyok akkor jön a szaft. Köszi: Tyb

ugye??? nem kéne annyit szövegelni... ;-)))

külön link lenne a 'framéban' 'Technika' néven.
oda azt írsz és annyit amit akarsz sőt még a szerkezetileg is
megmondod milyen legyen.
a többi részből pedig kiszedem ami nem oda való.

továbbá albumjellemzések is jöhetnek mind szubjaktív mind technikai
részről.

ez nagyon nagy előrelépés lenne!