[Kraftwerk.HU] Re: Re: rendeles

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 13 Jul 2003 01:33:46 +0200

From: "Scofield"
Sent: Saturday, July 12, 2003 10:32 AM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: rendeles

> Óvatosak a fiúk. Nem lehet könnyű. Nagy lehet az elvárás, hiszen
> szerintem pont azért kezdtek egy új lemezbe, mert igény van rá,
> méghozzá nem múló igény. Szerintem ezért is nyúltak egy már
> megjátszott témához, mert így azok is megkapják amit szeretnének, akik
> a megszokott hangzásra vágynak.

jééééééééééééé... hogy véditek őket... :-)))

nemtom korábban kik szidták és kik védét őket... ;-)
most én szidtam... aki 4x felkoppintotta az idő előtt
megszerzett mp3akat audióba - és egész nap folyamatosan játszottam...
(audióba -> hifibe -> a kíndóz rencerhangok nem ugattak bele... ;-) )

ugye??? ;-)

és 1 kis kiegészítés: (idézet)
Subject: [Kraftwerk] Tour de France
> I remember reading in the Pascal Bussy Book, that Ralf (and Maxime
Schmitt)
> already suggested in the early 1980s to record a record solely dedicated
> Tour de France, but that the other members objected. Anyway, maybe some
of
> these compositions date back to this period, or maybe not.

bocs: most éppen 7 korsó sör és 9 feles jéger után nemtom fordítani csak
értem...