[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Ne! Jó?

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 9 Jul 2003 22:39:36 +0200 (CEST)

   Hali!

> Na. NEO-ékra haragszom, iszonyat nagy arcok és ha papa nem
tette/teszi
> alájuk a lét, akkor valszeg nem azon ámúlnak el, hogy Az Electric Cafe
> hogyan szól, hanem tényleg a kis 3 csatornás c64 chipet gyúrták
volna még
> sokáig.

 A faterral többet beszélgetek ha nincsenek a fiúk. Nagyon diplomatikus,
de biztos, hogy a gyeplőt kőkeményen tartja lassan 10 éve.

(www.neoworld.hu, vagy
> valami ilyen).

  Nem adta ki.

> 2. A Depeche Mode: New dress

  Ez a Thank you! című magyar Depeche tribute albumról van. Az alapok
jók, csak az egyébként kulcsfontosságú és nagyon karakteres,
csodálatos refrént szúrták el valami gitáros zúzással, úgyhogy megint
az a baj velük, hogy valami jó megbicsaklik ami egyébként azért hivatott
megszületni, hogy a DM inspirációtól megkettőzötten jelentkezzen az.

> Haragszom rájuk, igenis nekik kötelességük lenne erre is odafigyelni,
nem
> pedig unalmas képpel kiállni, és nagyritkán a top-delay-t

 (tape)

 tekergetve bambán
> vigyorogni:"na hülyegyerekek, ilyet úgysem hallottatok még!"

 Tudtommal mindent saját erőből szerveznek, és még a jó elején
belefogtak az igényességbe amiről hamar kiderült, hogy felesleges,
mert a közönség nem az X-edik robotlámpa meglététől fog beindulni,
hanem a saját kis képzeteitől. Egyébként szerintem hajlanának a jóra,
csak a pop só biznisz rohadt fárasztó minálunk, ahol a szállítással, a
cuccok bérlésével, a körülményekkel, a tulajjal állandó harcok vannak,
miközben a lemez a kiadó bevallása szerint nem érte el a kb. 5000-et
sem. Ami a kalózkodás ellenére is alacsonynak tűnik.

> aszonták, hogy így már másabb egy kicsit a dolog, de akkor is new
wave
> majmolás, meg írdatlan koppintások tömkelege.

 Ez eddíg is jellemző volt rájuk. Üdvöz: Légy