[Kraftwerk.HU] Re: Den Atelier... [Powerplant]

Lovas Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 15 Jan 2003 13:59:33 +0100

Hello.

Powerplant írta:
> amúgy ki mi pontosan az a dante?

Az a brazil FTP szerver, ahonnét ilyen lassan jön minden :(

LG> Esetleg egy hazai KW-stuff-szervert indítani valahol? :)
> lehetne.
> csak _pl_ nekem mind1 lenne:
> 1. itthonról modem -> lehetetlen bármit is letölteni (mexakad
> állandóan, iszonyat drága lenne)

Itthonról én is modemmel vagyok, már lassan 5 éve. De nem is itthonra
szoktam letölteni, innét csak bosztatni szoktam pár linuxos gépet, ahova
letöltődnek. Meg ha jól olvastam itt, anno Szathmári drusza is
felajánlotta hogy akár hozzá (a Schönherz koleszba) is be lehet menni
ezekért; s ha már ott vagy, akkor máris közel vagy a 100MBit-es
hálózathoz, nemde? :D

LoviGabi