[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Vágó & Retro

IKR Rt. Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 28 Apr 2003 13:45:31 +0200

Lehet, hogy nem lett volna akkora sikeretek, mint ha egy ABBA nótát
nyomtatok volna le, vagy éppen egy Kordagyuri slágert. :-)))

----- Original Message -----
From: "youwine" <youwineofreemail.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Monday, April 28, 2003 1:24 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Vágó & Retro

> Viszont minden játékban szívesen benne vagyok - ha összehozunk
> valami "produkciót", én vagyok olyan pofátlan, hogy kiállok a
színpadra.

Erről jut eszembe, hogy pár éve volt a Vágó Pityunak a Kifutó c.
műsora, amiben híres sztárokat kellett utánozni - kinézetre, meg
énekstílusban is.

A legkomolyabban foglalkoztatott a gondolat, hogy pár haverral
összeállva benevezünk a "Spacelab" c. nótával.

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista