[Kraftwerk.HU] Re: EMU sampler

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 26 Apr 2003 22:42:33 +0200

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Saturday, April 26, 2003 10:36 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: EMU sampler

Ja, igen, de annak is meg volt/van a varázsa...
Én legalábbis szivesen nyúlok vasakhoz inkább, mert ez a rohadt windóz
nemigen szereti, ha nagyon leterhelik, márpedig megkapja...:-)
Még egy atarival is jobb szerettem dolgozni...

Igen,most már a pluginek jönnek...Ez is jó, merthogy ingyen van...:-)
(Bsa most örül...)
De nem biztos,hogy alapból visszaadják azt a hangzást...
NEMTOM!
Jók a pluginek, de én (még) a vasat jobban bírom...
Persze, úgyis a softoké a jövő, aláírom...