[Kraftwerk.HU] egy kis technikai háttér on englis lingvidzs:-)

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 25 Apr 2003 22:04:04 +0200

 > A Windows XP és a Cubase SX stimmel...
 > Beállok ötödiknek... :-))

Én meg a levelezőprogramommal hatodiknak....

 > :: For controling and sound generation 4 laptops Pentium SONY Vaio
 > running Microsoft Windows XP and Cubase SX sequencer.

Már értem! Azért van végre 99%-ban készen az új album, mert a w2k és a
winxp stabilabb, mint elődei. Azelőtt, amikor biztosan win3.11-et,
95-öt, 98-at, NT-t használtak, Flórinak kéthetente újra kellett
telepítenie a stúdiót! Hát így tényleg nem tudtak ám haladni! Ralf már
éppen azon gondolkodott, hogy a Kraftwerk imázst továbbépítve a saját
hangszerek építése mellé felveszik a saját op.rendszer építést is. No,
de akkor jött végre a w2k, winxp...

-activer