[Kraftwerk.HU] Offtopic : KFT együttes

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 23 Apr 2003 11:57:53 +0200

> Asszem régebben szó volt róla, Bornai Tibor volt az egyik leghangosabb
> Kraftwerket-köpköd? magyar zenész. Ezek után érdekes a párhuzam
> (hangszerelés, jelleg) pl. a Fodrász és a Das Modell (vagy Showroom
> Dummies) között. :)

Mi a párhuzam? Hogy szintiket használnak?
Akkor biztosan a V-Moto 'Rock (a szintén KW "rajongó" Lerch-hel) "Gépnek
születtem" c. dalát (1979-ből, a "The Man Machine" utáni évből) is a
düsseldorfi fiúk ihlették.

A KFT (a régi és az új is) nagyon profi zenészekből áll(t), igényes és
szellemes zene, aminek mondanivalója is van. Emlékszem, jó pár éve a
KEK-en kb. négyszer tapsoltuk vissza őket, ötödszörre már csak Bornai
jött ki baromi fáradtan, egyedül eljátszotta a "Jó éjszakát", mindenki
vette az adást. A jelenlegi frontemberüket, Mohai Tamást még Faxni-s
korszakából (Székesfehérvárról) személyesen ismerem (az első klippjük
készítésénél közreműködtem). Tamás dzsessz-zenészként Tátrai Tiborral,
Török Ádámmal együtt nyomult.

Youwine? Egyébként miért kérdezted ezt? Csak úgy? Mert akkor én is
kérdezek: Ki szereti közületek Kadlott Karcsit (nagyon)?

-activer