[Kraftwerk.HU] Re: ezisazis

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 15 Apr 2003 05:58:38 +0200

From: "YoungOld"
Sent: Monday, April 14, 2003 10:26 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] ezisazis

> Tényleg PP!: lehet vmit tudni
> a .uh látogatottságáról? Pl. mekkora ingadozások vannak, mennyi a
> napi látogató, stb. Kíváncsi vagyok. Az nem érdekel, ha hamar
> megöregszem, attól még genetikailag kíváncsi vagyok:)))

napi _kb_ 16-20 látogató átlagban refress nélkül.
ebből 2-5 a sajátom.

1-2 hónapja 25 fölé is megy rendszeresen mert 1 barom spanyol telefonos
nyomul rendszeresen. de nem értem mit keres ott... de
más oldalak statján is látom. (előbb utóbb felszólítom az index oldalon
hogy húzzon a francba az akár napi 10 kattjával -
tán látogatásonként 1esével szedi le a képeket???)

az oldal mögött van stat de semmit nem értek belőle.
nameg nem is akarom amikor aszongya hogy a
legaktívabb ország az usa... nemkéne... 2 éves összegző.

normál számlálóm nincs. az ingyenes szarok meg alig
érnek valamit. mostanság éppen azokkal próbálkozok.
saját számláló kéne ahogyan elképzelem, nade ki készítené el...
amikor a statcenteres logó kinnt van - arra lehet kattintani -
ott lehet látni a legutolsó 50 látogatót. valami hasonló kéne házi
módszerrel (persze megbízható és nem gagyi).
ami most van éppen (ma leveszem) kegyetlen gagyi - minden
frissítésnél léptet...

röviden ennyi.