[Kraftwerk.HU] ezisazis

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 14 Apr 2003 22:26:02 +0200 (CEST)

Sok sikert a házassághoz, IKR és sok boldogságot!
Szabad tudni, hogy a nászút merre lesz? Respektálná a hölgy a
düsseldorfi úticélt?:)))
Talira meg naná, hogy piros ing lesz, mert csak!
Amúgy megjegyezném, hogy öllég szép számban húzzák rólam a DC++
filemegosztón a Kraftwerk cuccaim, amelyik csóka már napok óta
töltött, annak azért reklámoztam a .uh-t, meg a levlistet is... Meg még
egy-két embernek. Volt, aki meg is nézte. Tényleg PP!: lehet vmit tudni
a .uh látogatottságáról? Pl. mekkora ingadozások vannak, mennyi a
napi látogató, stb. Kíváncsi vagyok. Az nem érdekel, ha hamar
megöregszem, attól még genetikailag kíváncsi vagyok:)))

Üdv
YoungOld