[Kraftwerk.HU] Philips

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Apr 2003 19:38:10 +0200 (CEST)

Na, megálljunk csak! Nemtom mikor (2-3 hónapja) küldtél nekem
postán két koncert video CD-t. Namármost, a legkevesebb, hogy én a
talin megadom az üres CD-ket, a postaköltség pedig a Clockwork
Orange lenne (persze ha nem kell, vagy már meglesz addig, akkor
nem). Ugyanis utálok nem megadni dolgokat. Az nekem szar. Mivel
általában én szoktam kapni tőletek anyagot (amiért hálás a pici
szívem...), így nehezen tudom viszonozni, ezért mondom, hogy a
legminimum, hogy megadom a CD-t. Nem?
Jó, tudom, hogy nem nagy összeg a két lemez, meg nem vág földhöz
senkit, de sok kicsi sokra megy:)))
Egyébként én is Philipsre írok a leggyakrabban... Az meg hogy MOST
nem kell, egy dolog. Beteszed a mélyhűtőbe, előtte megszórod
tartósítószerrel, és eláll, nem?
Találka meg lehet ám! Mondjuk a Szigeten a koncert előtt:))) Talán még
Ralfiékat is elhívhatjuk a banzáj után egy sörözésre (persze csak ha
mindneki beleegyezik...)

Üdv
YoungOld