[Kraftwerk.HU] Esperanto

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Apr 2003 10:50:37 +0200

> Azért jól belegondolva, vigyázzunk Bartossal. Ne várjuk, hogy eljön, és
> lenyom nekünk valami retro KW koncertet! Ha jól tudom, a TDF-et adja elő
> csak abból az időszakból, a saját "Elektrik Music" számai közül van vagy
> 3-4, ami jó (a TV a legjobb),  az "Esperanto"-t nem csípem.
>

> 100% idén nem lesz KW a Szigeten, kevés az idő, meg UGYE baromira
> dolgoznak az új albumon!!! Nincs egy szabad percük sem, aludni sem
> járnak haza, a keyboardokon alszanak, fejük alatt a kottákkal és
> programlistákkal. Két CD-t hanganyaggal megtölteni, meg a DVD-t
> [...]

Igen, sajnos így gondolom én is.
Bár önkielégítés céljából ha Karl lesz, kw meg nem, attól függetlenűl ott a
helyünk, szerintem...
Az "esperanto" nóta ezexerint csak nekem jön be?
Igaz,hogy én az eszperantó nyelvhez közel állok, tehát nekem annak idején
nagy élmény volt a lemezt megpillantani....
Nemtom tudjátok-é,hogy miért ez lett a címe?
Nekem van sejtésem, de ez a nyelv ismerete miatt...