[Kraftwerk.HU] sórúm dámiz

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 2 Apr 2003 15:31:32 +0200 (CEST)

Szia!

Szerintem ez a japán tribute lemezen levő feldolgozás lesz. Bocsi,
fejből nem tudom a címét az albumnak. Kell az a szám?
Egyébként elég nagy divat lett itt fikázni a remixeket. Szerintem a
döntő többsége tényleg hulladék, de van néhány, ami figyelemre méltó,
vagy érdekes próbálkozás. Én ezen a japán lemezen is találtam olyat,
ami bejött. Pl. a Radioactivity belassult feldolgozása. Én gyűjtöm a KW
remixeket, mindegy, ki csinálta, vagy milyen szar. Érdekes meghallgatni
pár Model feldolgozást, mennyi féle van.
Ha kell a szám, akkor (mivel nem nagy), feldarabolom, és emilben
elküldöm. Írd meg, hogy mehet-e, elfér-e a mailboxodban.

> szombaton a mayday-en (fúj, kommersz izé:) ) a legnagyobb
élményem a chill-out teremben volt: a
> Showroom Dummies-t adta a dj egy általam nem ismert nagyon
durva breakbeat remixben. mivel ez a
> pihenőszoba volt, csak 2-3-an roptuk rá, de akkor is nagyon nagy
volt!:)

> ez volt a titkos vágyam, hogy bárcsak hallanék kw-t egy ekkora bulin,
s lám, teljesült:)

> megvan valakinek ez a remix? (remixekben abszolut nem vagyok
otthon)

Üdv
YoungOld