[Kraftwerk.HU] szar vagyok

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 30 Sep 2002 12:35:03 +0200

From: "Zsolt"
Sent: Monday, September 30, 2002 12:05 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: talalkozo

> Sajnos a közönség túl aktív. A felvétel legfeljebb ezért szar.
bocs. nálam a koncert nem csak fejbólogatva
tátott szájjal bámulás, karbatett kezecskékkel. hallgatni lehet lemezrol is.
stúdiófelvételt meg nem így kell készíteni.
és nem felvenni mentünk ki (szerintem).
ha lett volna kamera: húzzam le a fejem mer belelóg a képbe?
nem kellett volna kimennem inkább? vagy el se menni?
a 91es felvételen van élet és az a legjobb!
bocs hogy kiabáltam a nonstopot, így nem lehet hallani az
eredeti géphangot. bocs hogy megtapsolt a közönség minket,
minket és velünk fényképezkedtek.
bocs hogy ott voltam. legközelebb nem megyek. így nem éri meg.
(most szerintetek mit érzek?)

errol a _témáról_hajlandó_ vagyok vitát indítani!
(annak ellenére hogy mindent leírtam)