[Kraftwerk.HU] szereo

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 22 Oct 2002 08:25:47 +0200

Az a helyzet, hogy mi sem álltunk középen, és én biztos nem arra figyeltem,
hogy sztereó-é.
Szerintem az volt, csak valahol hátul kellett volna állni hozzá, vagy fennt
ülni az emeleten. Ha közelebb vagy az egyik hangszóróhoz, akkor a sztereo
már nem az.Vagy legalábbis számodra már nem élvezhető.És mi közelebb voltunk
a jobb oldalihoz. És a visszhang miatt is elveszhetett a sztereó élmény.
Kicsit visszhangos volt a zért a terem.
Azért azt nem hinném, hogy ennyire leadták volna. Ha már a zene a lényeg...

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Tuesday, October 22, 2002 8:05 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] szereo

magánban is tárgyaltam már 1 franciával és
fel is vetettem levlista találkozón:
a koncert nem volt sztereó. (néhány ritmushangon kívül)
legalábbis nem álltak a helyzet magaslatán ezügyben.
nemcsak nekem volt ez a megfigyelésem.
a felvétel az nem sokat bizonyít, hacsak annyit nem hogy
a közönség az tisztán sztereo, de a zene az nem. dehát
kézi mikrofonnal nem lehet stúdiófelvételt készíteni...
ennyi.
ez nem simaliba.
vélemény?

Magyar Kraftwerk levelezőlista