[Kraftwerk.HU] Gondolkodom...

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 02 Oct 2002 18:02:28 +0200

Gondolkodtam azon, hogy a "new song"-ok kihagyása mit jelenthet? Mire
utal a körvonalazódó mini világkörüli turné? De semmire sem jutottam! Mert:

Az "new song"-ok elhagyása jelentheti:
1) Lejátszották őket korábban, a közönségnek és/vagy a fiúknak nem
tetszett igazán, szóval nem jelentetik meg albumon
2) vagy éppen azért nem játszották most Párizsban, mert hamarosan
megjelenik albumon és ugye az album megjelenése előtt nem szokás
koncerten nyomatni őket

De sajna a 2)-esnek ellentmond az, hogy "turnéznak". Én azt gondolnám,
hogyha hamarosan album jön ki, akkor az előtt nem járnak körbe. Az a
szokásos, hogy megjelenik, megveszik a népek, aztán elmennek
meghallgatni a koncerten is.

Szóval inkább az 1) a valószínűbb. Ralfiék abba a fázisba értek, hogy
mostmár klasszikusnak tekintik a számaikat és elég azokat frissíteni.

-activer