[Kraftwerk.HU] Re: telephone call

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 15 Nov 2002 21:58:15 +0100

A három és fél éves fiam néha játszik egy "Játszóház" c. magyar
programmal a számítógépen. Az egyik feladat, hogy hangokat kell
összepárosítani a megfelelő képekkel. Az egyiknél egy autót látunk,
amihez a program fejlesztői egy igen ismerős hangrészletet társítottak -
az Autobahn legelejéről, amikor indul az autó.
Fertőzik a gyerekeket! Pfúj!

-activer