[Kraftwerk.HU] newstuffz és más

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 12 Nov 2002 17:29:56 +0100 (CET)

Halihó!

A Newstuffz engem is érdekelne. Ezen kívül akinek kevés
Kraftwerk cucca van, esetleg hiányzik valami:

Kb 9-10 CD-m van, amin koncertek, cover verziók, tribute-
k, videok, és egyéb kapcsolódó cuccok vannak. Ezeket én
eladnám a CD áráért (190 Ft/db + postaköltség, csak
egyben). Ne rökönyödjetek meg, nem válok meg a cuccaimtól,
egyszerűen arról van szó, hogy mindig rendezgetem,
bővítgetem őket, és a gépen nem férnek el, ergo kiírom
őket. Egy ilyen nagyobb frissítés után a régi 9-10 db CD
feleslegessé válik. Ezt az "egy verzióval korábbi"
gyűjtemény-részletet adnám tovább. Csak a lemez áráért,
így mindenki jól jár. Szóval akinek nincsen sok konci,
vagy mittomén, az jelentkezzen, postán küldöm.
Listát ne kérjetek róla, mert marha sok minden.
Kb. 3 havonta van egy ilyen frissítés, tehát ez az ajánlat
később is áll, akkor majd a mostani adag lesz továbbadható.

Üdv
YoungOld