[Kraftwerk.HU]Koncert-Seeing is believing

Dóri kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 14 Jun 2002 21:46:05 +0200 (CEST)

Sziasztok!

Nagyon jó hír ez a párizsi koncert, remélem nem fújják le.
Tán' valami új anyagot is játszhatnak majd?(!)

"Fritz-ről és Henning-ről mit tudtok? Mivel foglalkoztak
eddig, hol zenéltek, mennyi idősek, lábméretük stb.?"
Henning már az Electric Café-n segédkezett, Bill Miranda és
Joachim Dehmann melett ő volt az egyik hangmérnök.
Fritz korábban több formációval dolgozott, szintén
hangmérnökként (pl. Eloy)
Lábméret nem megy, de a magaságukat - mivel linzi
megérkezésükkor mellettem szálltak ki a taxiból- meg tudom
sacconi: Frizt a legalacsonyabb kb. 168-172 lehet, Henning
pedig 177-180 cm.

Lerch interjú: a budapesti koncert kapcsán annak idején
volt egy interjú Ralffal az egyik (nem emlékszem melyik)
magazinban. Magyar riporter telefonon felhívta, RH. pedig
készségesen nyilatkozott. A kétoldalas interjú mellett volt
egy rövid cikk, amelyben Bornai Tibor barátunkat kérdezték
a Kraftwerk-ről. Felháborító volt, ahogy lehúzta a
zenekart. A lényeg valani olyasmi volt, egyáltalán minek ad
interjút az ilyen, aki csak így, "előre programozottan" tud
zenélni. Mi lesz legközelebb, a robot nyilatkozik helyette?
Ennyit Bornairól, csak közben eszembe jutott pl. a Bál az
Operában...
Egyébként örömmel tölt el, hogy Karl már egy ideje
stúdióban dolgozik új, 12 számos albumán.

Abrantes