[Kraftwerk.HU] Re: LoviGabi merre vagy?

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 6 Dec 2002 07:00:20 +0100

Nos van accountod. Olvass vissza par hettel, kuldtem mailt jelszoval es
magyarazkodassal.
Udv

--
Szathmari Gabor  <<o>>  halalosgtpepper.sch.bme.hu

"...Es aki azt allitja, hogy a Unixok biztonsagi rendszere akar csak meg is
kozeleti a Windows biztonsagi rendszeret, az csak hozza nem erteserol
tesz tanubizonysagot."   --- Idezet prog.hu forumarol, Sting nevu tagtol.